fredag 13 mars 2015

Min första "katt"


Har en helt crazy idé om att sammanställa människors historier kring sina första "katter"...
Kan ju bli hur gulligt som helst... :-)

Så kom igen, pm'a eller maila mig ett foto på din första "katt" och din historia runt den. Hur gammal du var, hur du fick "katten", vad den betydde för dig då och vad den eventuellt betyder för dig idag, osv, osv, osv.
Så ditt namn och din ålder idag.

Du behöver inte skriva en roman, inte heller en novell.... mera typ mellan 1 000 och 2 000 tecken (mellanslag inräknade).

Jag nås på:
* https://www.facebook.com/ElisabethMR
* elisabeth.mr@comhem.se

Så kom igen - rota fram din gamla "katt" (för självklart har du den kvar!), fota den (bra bild tack!), skriv ihop lite bakgrundsinformation och SKICKA till mig...

Jag lovar att höra av mig när jag har sammanställt allt och vet hur jag vill göra med historierna!

#Blogg100 - 9(100)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar